Často kladené otázky

Tu nájdete odpovede na vaše najčastejšie otázky. Ak nenájdete informáciu, ktorú potrebujete, kontaktujte nás a my vám s radosťou pomôžeme.

Môžete mi poslať moju objednávku kdekoľvek na svete?

Áno, vašu objednávku vieme doručiť na Slovensko, do Českej republiky aj kdekoľvek v zahraničí. Vybavovanie objednávky do zahraničia sa môže trochu predĺžiť. Výšku poštovného nájdete v nákupnom košíku po zadaní doručovacej adresy.

Ako môžem zaplatiť za moju objednávku?

Aktuálne môžete zaplatiť za vašu objednávku bankovým prevodom, kartou Visa, MasterCard alebo cez službu paypal.

Ako dlho budem čakať na doručenie mojej objednávky?

Tričká, mikiny a ďalšie produkty, ktoré ponúkame na eshope sa vyrábajú na objednávku. Z toho dôvodu dodacia lehota je 1-2 týždne. 99% objednávok je doručených do jedného týždňa.

Môžem zrušiť alebo vrátiť objednané produkty?

Produkty sú pripravované postupne ako prijmeme objednávky, zvyčajne trvá 1-2 dni kým sa objednávka pripraví. Ak pošlete žiadosť o zrušenie objednávky predtým než začneme tlačiť produkty, bude vám vrátená plná suma, ktorú ste zaplatili. Ak prijmeme žiadosť neskôr, keď už začneme vašu objednávku s produktami tlačiť nebudeme už schopní objednávku zrušiť a vrátiť vám peniaze. Ak vám príde poškodený produkt alebo iný ako ste si objednali, prosím kontaktujte nás a my vám radi pošleme nový produkt. Pre schválenie výmeny produktu budeme potrebovať fotku poškodeného tovaru.

Spotrebiteľ má podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku právo bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Viac sa dočítate v našich obchodných podmienkach

.